Lipiec 25, 2014, 21:38:55 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: GTASite.pl to wielka społeczność, na którą składa się nie tylko strona oraz forum. To również grupy dla graczy, na takich platformach jak Rockstar Games Social Club, Xfire czy SteamCommunity. Natomiast w wolnej chwili możecie śledzić nas w serwisach YouTube, Twitter oraz Facebook. Bądźcie na bieżąco!
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Mod'y] Jak zrobić własnego skina?  (Przeczytany 10624 razy)
KwieciuJr
Kieszonkowiec
*

Respekt: 0
Wiadomości: 9
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

: Styczeń 02, 2009, 22:28:33

Witam! Z tego co zauwazylem polska scena moddingu stale sie rozrasta Wink wiec w zwiazku z tym mam pytanie Wink Mógłby mi ktos wyjasnic jak zrobic przykladowo koszulke Nike'i? Coś a'la tutorial. Żadnego polskiego opisu nie znalazlem a na pewno kazdy na tym skorzysta i sprobuje zrobic cos nowego, Wink
  Zapisane
Forum.GTASite.pl
« : Styczeń 02, 2009, 22:28:33 »

  Zapisane
mic22
Kieszonkowiec
*

Respekt: 0
Wiadomości: 10
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #1 : Styczeń 02, 2009, 22:33:40

Jeśli nikt mnie nie ubiegnie to rano edytuję tą wiadomość i dodam tutorial.
  Zapisane

bkco
Chłopiec na posyłki
*


Respekt: 2
Wiadomości: 131
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #2 : Styczeń 02, 2009, 23:37:15

nic trudnego, sciagasz OpenIV lub Sparka, otwierasz jakis plik .img, szukasz tekstury, zapisujesz, edytujesz w programie(paintshop, photoshop, gimp), importujesz z powrotem do pliku img, to wszystko

mam nadzieje, ze kolega @mic22 rozwinie temat:D
  Zapisane

KwieciuJr
Kieszonkowiec
*

Respekt: 0
Wiadomości: 9
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #3 : Styczeń 03, 2009, 11:24:42

@bkco jak dla mnie, to za ogolnie to napisales Wink ktos kto nie mial wogole do czynienia z jakimkolwiek moddingiem, wyglada to dla niego jak jakas czarna magia Very Happy
  Zapisane
bkco
Chłopiec na posyłki
*


Respekt: 2
Wiadomości: 131
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #4 : Styczeń 03, 2009, 13:40:32

jezeli mic22 nie rozwinie tematu, to moze bardziej szczegolowo napiszę kiedyś
  Zapisane

KwieciuJr
Kieszonkowiec
*

Respekt: 0
Wiadomości: 9
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #5 : Styczeń 03, 2009, 13:58:47

@bkco idac twoim tokiem myslenia Wink sciagnalem OpenIV, wszedlem do pliku playerped.rpf i co teraz? Napisales zeby otworzyc plik .img, lecz takiego tutaj wogole nie ma (sa tylko .wtd .wdr i .wft) Wiec.. co teraz? Wink

Ps: powiedzmy ze chcialbym textury autobusu wyciagnac Very Happy
Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2009, 14:03:02 wysłane przez KwieciuJr   Zapisane
bkco
Chłopiec na posyłki
*


Respekt: 2
Wiadomości: 131
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #6 : Styczeń 03, 2009, 15:11:08

pojazdy sa w pliku vehicles.img
wtd to plik z teksturami, klikasz Edit i mozesz zamieniac, albo zapisac na dysku i otworzyc w jakims programie

dla autobusu to szukasz w vehicles.img pliku bus.wtd, otwierasz i mozesz zapisywac na dysku. jak chcesz zamienic, to ppm -> edit i dalej replace i zamieniasz
  Zapisane

KwieciuJr
Kieszonkowiec
*

Respekt: 0
Wiadomości: 9
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #7 : Styczeń 03, 2009, 16:07:39

zrobilem tak jak napisales. Sciagnalem ta texture na dysk zmienilem i znowu podmienilem
http://img145.imageshack.us/my.php?image=beztytuudv4.jpg
Detale ustawione mam na medium wiec  "change levels" ustawilem na 4.
Wszystko elegancko gra sie uruchamia lecz wogole nie widac tych moich textur. Wyglada to tak,  jakbym nic nie modyfikowal.. jakies sugestie?
  Zapisane
lukax945
Chłopiec na posyłki
*


Wiek: 1913
Skąd: Прип
Respekt: 0
Wiadomości: 174
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #8 : Styczeń 03, 2009, 18:07:44

a nacisnołeś rebulid u góry
ps: to nie ten program przepraszam
Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2009, 18:10:56 wysłane przez lukax945   Zapisane


W SAMP znajdziesz mnie pod nickiem lukax22
Grasster
Kierowca
*


Wiek: 21
Respekt: 0
Wiadomości: 88
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #9 : Styczeń 03, 2009, 18:22:50

zrobilem tak jak napisales. Sciagnalem ta texture na dysk zmienilem i znowu podmienilem
http://img145.imageshack.us/my.php?image=beztytuudv4.jpg
Detale ustawione mam na medium wiec  "change levels" ustawilem na 4.
Wszystko elegancko gra sie uruchamia lecz wogole nie widac tych moich textur. Wyglada to tak,  jakbym nic nie modyfikowal.. jakies sugestie?

Też tak mam, ale ja spodnie dodałem i nic ;/  W programie niby są, a w grze nie ;(
  Zapisane

lukax945
Chłopiec na posyłki
*


Wiek: 1913
Skąd: Прип
Respekt: 0
Wiadomości: 174
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #10 : Styczeń 03, 2009, 19:18:35

ja mam pytanie jak skończe robić teksture to jak potem ją do pliku wklejić czy mam normalnie dodać ?
ps:bo mam np police.png i czy zmienić na police2.wtd
Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2009, 20:23:38 wysłane przez lukax945   Zapisane


W SAMP znajdziesz mnie pod nickiem lukax22
MatiSk8
Egzekutor
*


Skąd: Chrzanów
Respekt: 34
Wiadomości: 838
Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #11 : Styczeń 03, 2009, 21:16:41

Jeśli macie problem z widocznością tekstur w grze poprostu w Change Levels ustawicie 1 (nawet jak gracie na High). To działa. Sprawdzałem u siebie.
  Zapisane

Konda
Kieszonkowiec
*

Respekt: 0
Wiadomości: 14
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 1

Odpowiedz #12 : Styczeń 03, 2009, 21:53:57

Ja mam do tego trzy pytania

1. Jak w OpenIV zaimportować plik do pliku .wtd tak jak w sparku
2. Zamieniłem tekstury w sparku i gdy wchodzę do gry występuje błąd i gra wychodzi do Windowsa. Co mogę robić źle? Teksturę zapisuje w png a potem ją importuje do pliku wtd. Raz mi się udało.
3. Gdzie znajde tekstury czapek i okularów. W playerped znalazlem tylko kominiarke

@lukax
dlatego sie robi backupy Wink

#edit
Jak by ktoś miał taki problem jak ja w punkcie 2 to wystarczy wyłączyć sparka.
Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2009, 16:19:47 wysłane przez Konda   Zapisane
lukax945
Chłopiec na posyłki
*


Wiek: 1913
Skąd: Прип
Respekt: 0
Wiadomości: 174
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #13 : Styczeń 03, 2009, 22:12:46

a ja nie kapuje tego importowania do gry i se gre zjechałem przez próby
  Zapisane


W SAMP znajdziesz mnie pod nickiem lukax22
KwieciuJr
Kieszonkowiec
*

Respekt: 0
Wiadomości: 9
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #14 : Styczeń 03, 2009, 22:50:08

@MatiSk8 dzieki wielkie! Wink w koncu udalo mi sie wkleic odpowiednio swoj autobus do gry! jeszcze raz wielkie dzieki Smile
  Zapisane
bkco
Chłopiec na posyłki
*


Respekt: 2
Wiadomości: 131
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #15 : Styczeń 04, 2009, 10:18:21

Ja mam do tego trzy pytania

1. Jak w OpenIV zaimportować plik do pliku .wtd tak jak w sparku
2. Zamieniłem tekstury w sparku i gdy wchodzę do gry występuje błąd i gra wychodzi do Windowsa. Co mogę robić źle? Teksturę zapisuje w png a potem ją importuje do pliku wtd. Raz mi się udało.

slyszalem ze w Sparku czasem sa wlasnie takie problemy. uzyj openaIV, instrukcje importu masz np. w moich tematach o Vissta Aero czy policji
  Zapisane

wiep_rzu
Egzekutor
*


Wiek: 19
Skąd: Polska
Respekt: 15
Wiadomości: 480
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #16 : Styczeń 10, 2009, 13:37:24

Sory za mały odkop ale żeby nie zakładać nowego tematu napisałem tu Wink Otóż mam problem gdy otwieram programem OpenIV plik playerped.rpf Neutral Wyskakuje mi błąd o następującej treści:
Kod:
Time: "13:34:23"
Type: "EAccessViolation"
Message: "Access violation at address 005B4DDB in module 'OpenIV.exe'. Read of address 00000000"

Additional information:
  Address: "0x005B4DDB"
  Procedure: "MainWindowUnit.TMainWindow.BuildRPFList"
  Unit: "Windows\MainWindowUnit.pas", Line: "1837"

Stack:
[005B4DDB] MainWindowUnit.TMainWindow.BuildRPFList (Line 1837, "Windows\MainWindowUnit.pas" + 0) + $1B
[005B3FAF] MainWindowUnit.TMainWindow.RPFTreeChange (Line 1605, "Windows\MainWindowUnit.pas" + 5) + $13
[0049D3F6] Controls.TControl.WndProc + $2D2
[004A18FB] Controls.TWinControl.WndProc + $513
[0046F4E5] ComCtrls.TCustomTreeView.WndProc + $89
[004A1A4B] Controls.DoControlMsg + $23
[004A18FB] Controls.TWinControl.WndProc + $513
[004A1014] Controls.TWinControl.MainWndProc + $2C
[0042DF5C] Classes.StdWndProc + $14
[004A19F7] Controls.TWinControl.DefaultHandler + $D7
[004A18FB] Controls.TWinControl.WndProc + $513
[0046F4E5] ComCtrls.TCustomTreeView.WndProc + $89
[0042DF5C] Classes.StdWndProc + $14
[00430BAF] CommCtrl.TreeView_SelectItem + $F
[005AEB4B] CoreUnit.TCore.OpenRPFArchive (Line 512, "System\CoreUnit.pas" + 8) + $9
[005ADD38] CoreUnit.TCore.OpenFile (Line 181, "System\CoreUnit.pas" + 19) + $2
[0059EEE5] DialogsModuleUnit.TActionsModule.actPreviewExecute (Line 788, "Windows\DialogsModuleUnit.pas" + 3) + $20
[0042D8BB] Classes.TBasicAction.Execute + $F
[004940A5] Menus.TPopupList.MainWndProc + $1D
[0042DF5C] Classes.StdWndProc + $14
  Zapisane


Piszę poprawnie po polsku
bkco
Chłopiec na posyłki
*


Respekt: 2
Wiadomości: 131
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #17 : Styczeń 10, 2009, 14:36:24

nam to mało mówi, OpenIV ma status beta, masz pecha ze ci nie dziala i zostala ci nadzieja ze w nastepnym wydaniu zostanie to wyeliminowane. mozesz ten komunikat wraz z opisem co i jak przeslac autorom tego programu
  Zapisane

Xanatos
Egzekutor
*


Wiek: 25
Skąd: Częstochowa
Respekt: 6
Wiadomości: 576
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 2
Użytkownik jest zbanowany

Odpowiedz #18 : Styczeń 10, 2009, 14:59:40

Być może nie masz najnowszej wersji OpenIV Build 163?
  Zapisane



Piszę poprawnie po polsku

W grze multi GTA IV znajdziesz mnie pod nickiem Belsmanek PL

GTA IV ukończone. Czas gry: 52h.

Jestem zajebistym dorosłym.
wiep_rzu
Egzekutor
*


Wiek: 19
Skąd: Polska
Respekt: 15
Wiadomości: 480
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #19 : Styczeń 10, 2009, 15:24:55

Ahaś Razz Ale jestem głupi Razz Bo ja pobrałem tą starszą wersję z tematu w tym dziale Wink Sory za zawracanie dupy i dzięki za pomoc Wink
  Zapisane


Piszę poprawnie po polsku
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
 
Skocz do:  

Theme by m3talc0re. Modified by Jogi. Powered by SMF 1.1.1 | Modified by Joł
SMF © 2005, Simple Machines LLC


Odpowiedzialność za treść umieszczonych postów ponosi ich autor, czyli użytkownik.
Administratorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za treść postów umieszczonych na forum.

MySQL | PHP | XHTML | CSS
Strona wygenerowana w 0.141 sekund z 166 zapytaniami.
Back To Top