Lipiec 24, 2014, 02:37:52 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Jeśli masz jakiś problem, najpierw użyj wyszukiwarki, a potem twórz nowe tematy! W wielu przypadkach, ktoś już poruszał podobny problem do twojego i uzyskał tam odpowiedź.
 
Strony: [1] 2 3 4 5 6 ... 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [WIPlBETA 0.97b] GTA Vice City Recover  (Przeczytany 20338 razy)
elMarco
Capo
*

Respekt: 60
Wiadomości: 1160
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

: Sierpień 26, 2011, 22:50:08






Modyfikacja ma na celu odtworzenie gry GTA Vice City, na silniku San Andreas. Powstaje bądź powstało już kilka tego typu modów, i z żadnym z nich nie mamy zamiaru konkurować. Chcielibyśmy po prostu w większości odtworzyć VC na nowszym silniku. Aby wszystko nie było podane na "sucho", planujemy stworzyć dwie wersję do wyboru: Normal i HD. W tej pierwszej jeszcze raz powrócicie do Vice City w latach 80 jako Tommy Vercetti i znów odstrzelicie kilka bandyckich łbów, a w tej drugiej poznacie VC, w poprawionej wizualnie wersji.





- elMarco - pomysłodawca, mod leader, konwerter mapy, aut, animacji, radiostacji, pedów, skinów,
  broni, skrypter, grafik.
- sebejszczyn - Pojazdy


Specjalne podziękowania dla:
- VCS PC Team - pomoc i wsparcie.
- HackMan128 - za użyczenie zgody na plugin San Andreas Own Radiostacions.
- kowal125xr - za użyczenie zgody do Vice Cry 1.6-1.7 (zostanie użyte w następnej wersji moda).
- Steve - Map Cleaner.
- Seemann - Sanny Builer 3, HUME.






Mam już trochę ukończonych rzeczy. A o to one:
- Tommy Vercetti,
- większość aut z wersji PC i Xbox,
- animacje,
- całkowicie skonwertowana mapa Vice City,
- HUD,
- bronie,
- przechodnie,
- radiostacje,
- pogoda,
- ruch uliczny,

a także kilka innych mniej lub bardziej ważnych żeczy. U dołu możecie zobaczyć je sami Smile :





Poniżej możecie zobaczyć kilka filmików z moda:





Beta 0.96a


Beta 0.97b


Beta 0.98c
















Jeśli chciałbys dołączyć do teamu pracującego nad modem, możesz wysłać w tym temacie swoją ankietę zgłoszeniową:

Kod:
Nick:
Co potrafię:
Dlaczego chciałbym dołączyć:




Cytuj
Bo modding to satysfakcja, a satysfakcja jest jedynie wtedy, gdy zrobisz to sam.
Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2012, 14:47:10 wysłane przez elMarco   Zapisane
Forum.GTASite.pl
« : Sierpień 26, 2011, 22:50:08 »

  Zapisane
CrisPK
Kierowca
*


Wiek: 18
Skąd: Piotrków Tryb.
Respekt: 2
Wiadomości: 88
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 2

WWW
Odpowiedz #1 : Sierpień 26, 2011, 22:57:11

Fajnie się zapowiada Wink

Nick: krystianh96
Co potrafię: Pisać misje, tworzyć modele 3D, i skiny.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Chciałbym dołączyć ponieważ Mam na głowie 3 projekty iw każdym z nich narazie nie mam nic do roboty a tak przynajmniej może pomogę Smile
  Zapisane

Darius
Członek gangu
*


Wiek: 20
Skąd: Słupca
Respekt: 39
Wiadomości: 282
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #2 : Sierpień 26, 2011, 23:15:44

No no, no nareszcie temat Very Happy
Czasami aż trudno uwierzyć że samemu tyle mogłeś i ci się chciało Smile
Cytuj
Why? Bo kocham VC, i klimat zawarty w tej produkcji. Zawsze chciałem sam odtworzyć to na silniku San Andreas.
Ja też Razz
Cytuj
napisać skrypt na HUD z Vice City
Mając co na myśli ? dokładnie nie wiem właśnie o co z tym hudem chodzi.
Anyway...
Nick: Darius
Co potrafię:Efekty, textury, ustawianie obiektów na mapie itp, konwert aut może bym dał radę tylko że na dzień dzisiejszy nie mam odpowiedniego oprogramowania (trial 3ds'a mi się skończył)ale postaram się coś wykminić.Umiem drobne skrypty na spawny aut, broni itd.I czasem mam chęć i uda mi się naprawić jakiś błąd techniczny z grą.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Bo mi się nudzi, długo już szukałem odpowiedniego projektu który mi przypasuję, nieźlę się zapowiada i jestem w stanie pomóc.Mam nadzieję że trafiłem Razz
Pozdro Wink
Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2011, 23:17:29 wysłane przez Darius   Zapisane

balcer
Chłopiec na posyłki
*


Respekt: 12
Wiadomości: 199
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #3 : Sierpień 27, 2011, 00:27:21

Sam pomysł jest jak dla mnie ciekawy ponieważ uwielbiam Vice City, jeśli sam to wszystko zrobiłeś to gratuluję, jednak moim zdaniem powinieneś skupić się konkretnie na jednym projekcie i go skończyć. Robiąc kilka modów naraz zapewne nie skończysz żadnego, a jeśli już to zajmie Ci to dwa razy więcej czasu i być może nie osiągniesz oczekiwanego efektu (ludzie mogą się znudzić czekając nie wiadomo ile na projekt). Prawdę mówiąc założyłeś ten temat, a pewnie za kilka tygodni/miesięcy porzucisz projekt z powodu tego że Ci się on znudzi, a ludziom niepotrzebnie zrobisz złudne nadzieje.
Nie uważaj mnie za jakiegoś hejtera, ja po prostu logicznie przedstawiam Ci sytuację jaka prawdopodobnie będzie miała miejsce.

Teraz bardziej szczegółowo odnośnie moda:
-Czy w wersji HD będziesz zmieniał tylko tekstury budynków czy będziesz robił bardziej szczegółowe modele?
-Czy w którejkolwiek wersji będziesz dodawał jakieś nowe, ciekawe rzeczy typu nowe interiory, interesy do kupienia? (Szczerze mówiąc z nowymi obiektami byłoby o wiele ciekawiej niż grać w kolejną "kopię" Vice Cyty w San Andreas.)

  Zapisane

Zero//
Członek gangu
*


Respekt: 7
Wiadomości: 369
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #4 : Sierpień 27, 2011, 01:40:58

Nick: Zero//
Co potrafię: Modele, konwert, pedy
Dlaczego chciałbym dołączyć: Nie wiem

HUD:
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=70754.0
  Zapisane

Dla tych co jeszcze śledzą moje mody, od ponad miesiąca sie nie oddzywałem. Było to spowodowane przeprowadzką. Jak tylko będę mieć internet w nowym domu, powiem co będzie z modami.
zmudziak22
Capo
*


Wiek: 18
Skąd: San Andreas/Liberty City
Respekt: 33
Wiadomości: 1096
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Xbox Live: zmudziak23
Odpowiedz #5 : Sierpień 27, 2011, 07:54:13

Nick: zmudziak22
Co potrafię: bronie, auta, dźwięki
Dlaczego chciałbym dołączyć: To będzie prawdziwa dla mnie robota, a xXaerooff2Xx wie co narazie robię.
  Zapisane


elMarco
Capo
*

Respekt: 60
Wiadomości: 1160
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #6 : Sierpień 27, 2011, 13:41:40

Cytuj
Teraz bardziej szczegółowo odnośnie moda:
-Czy w wersji HD będziesz zmieniał tylko tekstury budynków czy będziesz robił bardziej szczegółowe modele?
-Czy w którejkolwiek wersji będziesz dodawał jakieś nowe, ciekawe rzeczy typu nowe interiory, interesy do kupienia? (Szczerze mówiąc z nowymi obiektami byłoby o wiele ciekawiej niż grać w kolejną "kopię" Vice Cyty w San Andreas.)

-Odnośnie pierwszego pytania, to narazie myślałem jedynie nad teksturami, chociaż modele to też ciekawy pomysł.
-Na takie coś nawet nie wpadłem, i dzięki za pomysł bo mógłby być to ciekawy dodatek  Smile.
nad oboma pomysłami pomślę  Smile

Tak wg. to ELS i VCR mają już raczej zrobione więcej niż mniej, więc o jeden z powodów. Następny to klimat. Czasem gdy bardziej odcczówam zew gangsterskich porachunków, szybko wymyślam coś do ELS, to samo jest z VCR. Po 2 jest czsem kilka osób które mi pomagają więc nie robię wszystkiego sam  Smile (do tej pory w VCR wszystko zostało zrobioone przeze-mnie, ale niedługo to się chyba zmieni   Smile ).

Nick: Zero//
Co potrafię: Modele, konwert, pedy
Dlaczego chciałbym dołączyć: Nie wiem

HUD:
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=70754.0
Przyjęty, HUD nie jest taki jaki chciałbym  Smile tzn. ma czarne otoczki przy liczniku pieniędzy, i godziny, czego w VC nie ma. Poza tym linki nie działąją.

Nick: zmudziak22
Co potrafię: bronie, auta, dźwięki
Dlaczego chciałbym dołączyć: To będzie prawdziwa dla mnie robota, a xXaerooff2Xx wie co narazie robię.

Również przyjęty.
Do was obydwu napiszę na GG i zadam "pracę domową"  Smile
  Zapisane
Zero//
Członek gangu
*


Respekt: 7
Wiadomości: 369
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #7 : Sierpień 27, 2011, 13:43:53

Co do odnawiania modeli to sam chętnie coś poprawie, robię aktualnie taki mod do San Andreas.
Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 19:22:22 wysłane przez Zero//   Zapisane

Dla tych co jeszcze śledzą moje mody, od ponad miesiąca sie nie oddzywałem. Było to spowodowane przeprowadzką. Jak tylko będę mieć internet w nowym domu, powiem co będzie z modami.
Gwozdek
Członek gangu
*

Skąd: Liberty City
Respekt: 4
Wiadomości: 253
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #8 : Sierpień 27, 2011, 17:07:56

Bardzo fajny mod, ale na drugim filmiku z animacjami jest dalej ten sam bug, mianowicie noga poniżej kolana trochę ucieka na bok. Mam nadzieję, że to poprawisz/poprawicie Razz
  Zapisane
elMarco
Capo
*

Respekt: 60
Wiadomości: 1160
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #9 : Sierpień 27, 2011, 19:16:59

Bardzo fajny mod, ale na drugim filmiku z animacjami jest dalej ten sam bug, mianowicie noga poniżej kolana trochę ucieka na bok. Mam nadzieję, że to poprawisz/poprawicie Razz
To raczej nie bug tylko wina silnika gry. W Vice City nwygladają normalnie, bo jakby to powiedzieć, został zaprogramowane że gdy noga stoi w ten sposób, obraca się tułów lub coś takiego. W San Andreas rusza się tułów, a nogi są jakby sterowane na zasadzie pacynek. Może nagram filmik, porównujący te animacje i postaram się to jakoś skorygować, ale nawet nie wiem od czego zacząć  Smile
  Zapisane
Juarez
Kieszonkowiec
*


Skąd: gta west los santos
Respekt: 7
Wiadomości: 17
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

WWW
Odpowiedz #10 : Sierpień 27, 2011, 19:25:36

Wygląda całkiem przyzwoicie, sam kiedyś chciałem taki mod zrobić, ale mi sie nie chciało.  :E
  Zapisane
Dragon
Kieszonkowiec
*


Wiek: 18
Respekt: 0
Wiadomości: 28
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #11 : Sierpień 27, 2011, 19:44:08

Nick: Dragon234
Co potrafię: Konwertować, swego czasu sam przekonwertowałem little hawanne i doki, ale zaniechałem prac. auta też umiem przekonwertować.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Mogę pomóc przy mapce, ale mam kłopot z konwertowaniem roślinności, ale jeśli chodzi o budynki, to mogę ci pomóc.
Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 19:57:47 wysłane przez Dragon234   Zapisane

PlayStation 2 SCPH 90004
Gry:
FIFA 12
GTA Liberty City Stories
Zero//
Członek gangu
*


Respekt: 7
Wiadomości: 369
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #12 : Sierpień 27, 2011, 19:51:24

Nick: Dragon234
Co potrafię: Konwertować, swego czasu sam przekonwertowałem little hawanne i doki, ale zaniechałem prac.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Mogę pomóc przy mapce, ale mam kłopot z konwertowaniem roślinności, ale jeśli chodzi o budynki, to mogę ci pomóc.
Jeszcze masz problem z szybami :E Nie pękają.
  Zapisane

Dla tych co jeszcze śledzą moje mody, od ponad miesiąca sie nie oddzywałem. Było to spowodowane przeprowadzką. Jak tylko będę mieć internet w nowym domu, powiem co będzie z modami.
Dragon
Kieszonkowiec
*


Wiek: 18
Respekt: 0
Wiadomości: 28
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #13 : Sierpień 27, 2011, 19:55:08

To było wtedy kiedy nie umiałem konwercić i robiłem to obiekt po obiekcie i sam dodawałem kolizję  :E  Teraz kolizje konwertuje z VC i nie ma problemu.
  Zapisane

PlayStation 2 SCPH 90004
Gry:
FIFA 12
GTA Liberty City Stories
rafioza11
Chłopiec na posyłki
*

Wiek: 19
Respekt: 2
Wiadomości: 134
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 3

Odpowiedz #14 : Sierpień 27, 2011, 20:02:51

Skoro powstaje już chyba 3 mod z mapą vice city do san andreas.
To mam nadzieje, że będzie stabilniejszy od SanVice i GTA United.

Podekscytowany tym modem nie jestem ale będę śledził wątek.
  Zapisane
Dragon
Kieszonkowiec
*


Wiek: 18
Respekt: 0
Wiadomości: 28
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #15 : Sierpień 27, 2011, 20:06:10

Sam też mam ochotę kiedyś powoli, powoli konwercić mapkę z VC najlepiej jak umiem, ale narazie nie mogę bo będę pomagał tutaj. Podobno cutscenki z VC można przekonwertować, więc z misjami nie będzie kłopotu.
  Zapisane

PlayStation 2 SCPH 90004
Gry:
FIFA 12
GTA Liberty City Stories
How high
Chłopiec na posyłki
*


Respekt: 3
Wiadomości: 122
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 1

WWW
Odpowiedz #16 : Sierpień 28, 2011, 16:45:39

Hmm, po przemyśleniu jakoś nie chce się w to angażować, ale zobaczymy.. vice city z zaimplementowanym dobrym drive-by...
Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2011, 16:48:47 wysłane przez How high   Zapisane

Silent
Egzekutor
*


Wiek: 19
Respekt: 28
Wiadomości: 553
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

WWW
Xbox Live: CookiePLMonster
Odpowiedz #17 : Sierpień 28, 2011, 16:51:38

Podobno cutscenki z VC można przekonwertować,

Format jest identyczny (SA też używa ANPK do cutscenek, mimo że wprowadza ANP3 do animacji z gry), więc mogą zadziałać nawet bezpośrednio wyjęte. Jedyny problem to być może różnice w nazwach i ID kości, więc postaci mogą wyglądać tak:  :E
  Zapisane


Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Dragon
Kieszonkowiec
*


Wiek: 18
Respekt: 0
Wiadomości: 28
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

Odpowiedz #18 : Sierpień 28, 2011, 18:30:43

Być może, tylko że animacje to już nie moja broszka. Ja się biorę do konwertowania aut.

Z tego filmiku wnioskowałem że można przekonwertować:
https://www.youtube.com/watch?v=Lf4xXxvW3T8

i jeszcze ten(modele z SA):
https://www.youtube.com/watch?v=GYXAfNEGzEY&feature=related

Dodane: Sierpień 28, 2011, 18:30:36 pm

Przekonwertowałem Bliste Compact do modu Very Happy
  Zapisane

PlayStation 2 SCPH 90004
Gry:
FIFA 12
GTA Liberty City Stories
Luten
Przyjaciel
*


Wiek: 25
Skąd: Nowhere
Respekt: 62
Wiadomości: 2017
Pochwał: 0
Ostrzeżeń: 0

WWW
Xbox Live: Luten6666
Odpowiedz #19 : Sierpień 31, 2011, 13:29:14

Widziałem już kilka TC z przeniesieniem Vice City na silnik San Andreas i za każdym razem ta sama rzecz się powtarza. Oświetlenie obiektów mapy z VC nie pasuje do tego z SA. Miejscami jest za jasne bo w VC są to tylko białe plamy światła w kilku miejscach, zaś w SA inaczej ten efekt wygląda. Tutaj jedno z dwóch rzeczy zostaje, albo korekta tego oświetlenia lub zastosowanie ENB z odpowiednimi parametrami by ten biały kolor światła nie raził po oczach. Jeśli ENB to Night Vertex Colory nie są koniecznością jeśli dobre ustawienia nocy w ustawianiach dobierzesz.
  Zapisane





From whence you came you shall remain, until you are complete again.
Strony: [1] 2 3 4 5 6 ... 14   Do góry
  Drukuj  
 
 
Skocz do:  

Theme by m3talc0re. Modified by Jogi. Powered by SMF 1.1.1 | Modified by Joł
SMF © 2005, Simple Machines LLC


Odpowiedzialność za treść umieszczonych postów ponosi ich autor, czyli użytkownik.
Administratorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za treść postów umieszczonych na forum.

MySQL | PHP | XHTML | CSS
Strona wygenerowana w 0.167 sekund z 165 zapytaniami.
Back To Top